Comerț electronic, principalele platforme și folosirea inteligenței artificiale

Comerț electronic, principalele platforme și folosirea inteligenței artificiale. În actualele probleme, lumea digitală nu a fost niciodată mai esențială.

Poate știți deja că trebuie să vă mutați afacerea în mediul online. Pariem că următoarele întrebări sunt cum și ce să folosiți?

În acest articol de pe blog vom aborda de ce e esențial ca afacerile să ajungă în online. Vom compara trei platforme de vârf pentru a vă ajuta să începeți.

De ce să construiți un website de comerț electronic?

Este de o importanță imensă prezența digitală. Pregătirea afacerii online este esențială pentru tot mai multe afaceri. Se preconizează că vânzările la nivel mondial de comerț electronic vor crește la 6.54 miliarde de dolari în 2023.

Creșterea se datorează piețelor puternice din țări precum China, SUA și Marea Britanie.

Piețele din America de Sud și Asia sunt în creștere rapidă. Mexic, India și Filipine au o creștere de peste 30% în 2019. Comerțul electronic domină lumea. Dacă afacerea dvs. nu se ridică pe val, pierdeți atât pentru vânzări interne cât și internaționale.

Există o varietate de opțiuni din care să alegeți când vine vorba de vânzarea produselor online. Giganții de pe piață precum Amazon și eBay vă pun produsul la dispoziția miliardelor de clienți la nivel mondial.

Numai Amazon primește 4.6 miliarde de vizite pe lună.

Apelați la realizarea propriului dvs. website de comerț electronic. Veți avea mai mult control asupra modului în care vă prezentați marca și vă vindeți produsele. Iată de ce:

Branding mai bun

Puteți profita de un logo, un banner sau articole de prezentare ale companiei dvs. Nu veți găsi prea mult loc pentru personalizare în platformele de pe piață.

Cu propriul website puteți rearanja elemente după cum doriți. Puteți personaliza culorile de fundal și prim-plan ale unui magazin online, în funcție de marca dvs.

Produsele din comerț electronic sunt în centrul atenției

Când listați produsele pe o piață, acestea vor fi grupate cu concurenții dvs., mai ales dacă oferiți prețuri similare. În plus, website-uri precum Amazon pot modifica prețul articolului în funcție de algoritmul său.

Cu website-ul dvs. vă prezentați articolele numai la un preț propriu stabilit.

Conținut suplimentar

În afară de o pagină limitată Despre noi, nu există prea mult conținut suplimentar de adăugat pe o platformă. Cu magazinul dvs. de comerț electronic puteți adăuga un blog.

Vă menține publicul angajat cu actualizări despre marca dvs. și ghiduri despre modul de utilizare al produselor. Puteți furniza, de asemenea, o pagină completă Despre noi cu istoria, cultura și valorile companiei dvs.

Posibilitățile pentru conținut suplimentar sunt nesfârșite deoarece aveți control deplin.

Doriți să vă creați ușor propriul magazin de comerț electronic? Furnizori ca Shopify, WooCommerce și Squarespace sunt cele mai bune opțiuni.

Deși au caracteristici similare, fiecare are taxe diferite, modele de șabloane și funcții de optimizare SEO. Aruncati o privire la ce oferă si cum se împacă împotriva concurenților.

Shopify

Shopify este popular în rândul companiilor de comerț electronic care sunt la început de drum. Cu toate acestea, este și un succes în rândul marilor mărci.

Tesla, Red Bull și Nestlé folosesc toate aceste platforme în a crea magazine online pentru produsele lor. În octombrie 2019 existau peste un milion de comercianți pe Shopify.

Veniturile din trimestrul al treilea au crescut la peste 390.6 milioane USD. Reprezintă o creștere de 45% față de același trimestru din 2018. De ce este un astfel de succes pentru întreprinderile mari și mici?

Ușor de configurat

Pentru a configura și utiliza magazinul Shopify nu aveți nevoie de expertiză pentru dezvoltarea web și hosting. Aveți tutoriale ușor de urmărit, care vă ajută să navigați prin interfață.

Răspundeți la formularele necesare pentru a vă pune în funcțiune website-ul. Și când vine vorba de articole, încărcați fotografiile produsului, completați numele, descrierea și câmpurile de preț. Trimiteți-vă înregistrarea.

Organizare din belșug în comerț electronic

Această platformă oferă, de asemenea, instrumente încorporate. Vă ajută să vă curățați și să vă organizați magazinul. Funcția de Colecții vă permite să grupați produse similare în categorii pentru o filtrare ușoară.

Aveți articole care vin în diferite variante (culori, modele, dimensiuni și materiale)? Shopify permite până la 100 de variații pentru fiecare produs.

Vă permite, de asemenea, să creați mega meniuri extinse pentru bara de navigare a website-ului dvs. Astfel, clienții pot găsi produsul sau categoria pe care o caută din câteva click-uri.

Personalizare rapidă și simplă

Puteți modifica ușor tema magazinului dvs. fără a vă afecta conținutul existent. Shopify oferă peste 100 de șabloane gratuite și plătite din care să alegeți.

De la stiluri minimaliste până la cele puternice. Doriți să vă intensificați jocul de-a personalizarea? Dezvoltatorii terți precum Colorlib. și Out of the Sandbox oferă un număr divers de teme.

Accesibil

Abonamentele de bază de la Shopify vă permit să încărcați produse nelimitate și să creați coduri de reducere. Pachetul este dotat, de asemenea, cu o certificare sigură care păstrează informațiile clienților în siguranță.

Oferă acces la suportul excelent al companiei 24/7.

Limitări ale Shopify

În timp ce Shopify ușurează configurarea magazinului online, acesta nu oferă o mulțime de opțiuni avansate. Sunteți un utilizator care dorește să optimizeze fiecare articol de pe blog la perfecțiune?

Instrumentele de servicii SEO ale acestui website nu sunt la fel de funcționale. Mai ales în comparație cu platforme precum WordPress. În plus, opțiunile de personalizare URL sunt, de asemenea, limitate.

Squarespace

Această platformă este mai mult concentrată pe a vă ajuta să construiți un website unic pentru marca dvs. E folosită de publicații precum Wired și mărci ca Lyft și UberEats. De curând a intrat și în zona de comerț electronic. Iată ce vă poate oferi Squarespace pentru afacerea dvs.:

Modele mai bune și mai flexibile pentru comerț electronic

În timp ce Shopify are teme deosebite, șabloanele Squarespace oferă design-uri mai elegante și mai flexibile. De asemenea, clasifică design-urile în funcție de industrie. Veți ști imediat care dintre ele arată bine pentru afacerea dvs.

AMP eficient

Șabloanele Shopify și Squarespace sunt mobile, ceea ce înseamnă că se pot adapta la orice dimensiune a ecranului. Cu toate acestea, cea din urmă vă oferă posibilitatea de a transforma paginile lor în AMP.

Acest lucru simplifică website-ul dvs., făcându-l să se încarce aproape instantaneu. Timpul rapid de încărcare este întotdeauna un plus pentru clienți.

Mai multe opțiuni de produs și o prezentare mai bună

Squarespace ia din nou partea leului când vine vorba de web design. Dispune de o funcție zoom încorporată pentru articolele dvs.

De asemenea, acceptă vânzările pentru produse digitale, chiar din cutie. Cu Shopify, va trebui să găsiți și să instalați aplicații pentru a obține ambele funcții.

Limitările Squarespace pentru comerț electronic

Squarespace este o „centrală de proiectare”. Cu toate acestea, nu are caracteristici de vânzare și suport comparabile cu Shopify. Nu acceptă decât PayPal, Stripe și Apple Pay.

Pe de altă parte, concurența poate prelua plăți din peste 100 de opțiuni. Ambele platforme oferă servicii clienți 24/7. Cu toate acestea, Squarespace oferă servicii de chat, comparativ cu suportul telefonic al Shopify.

Deși Squarespace este plin de funcții încorporate, acesta nu are un magazin de aplicații ca Shopify. Dacă doriți să adăugați o caracteristică nouă în magazinul dvs., dezvoltatorii terți nu vă vor putea salva.

Va trebui să așteptați până când compania o va lansa oficial pe platformă.

WooCommerce

WooCommerce se află la baza platformelor de construire a website-urilor de comerț electronic. A început ca un simplu plugin pentru WordPress, în anul 2000.

Această mică extensie ar putea lansa o mulțime de afaceri online de succes. Acum alimentează peste 28% din magazinele online, inclusiv brand-uri mari ca Orange, Singer și Weber.

Ce a determinat acest plugin veteran de comerț electronic să reziste de-a lungul anilor?

Configurați magazinul gratuit

Shopify și Squarespace oferă abonamente cu plată. WooCommerce oferă platforma puternică în mod gratuit. Astfel, creează un bun punct de plecare pentru profesioniștii în devenire din comerț.

Platformă nativă de comerț electronic WordPress

WooCommerce rulează pe WordPress. Acest lucru face ca platforma să fie un instrument atractiv pentru utilizatori și experți SEO. Aceștia doresc să dețină controlul deplin asupra adreselor URL, a metadatelor și a etichetelor alt text.

Personalizare fără egal

WooCommerce este open source. Asta înseamnă că puteți personaliza fiecare parte a magazinului, după bunul plac. Este ușor pentru designerii web care să editeze codul HTML, CSS și codul PHP.

Astfel, magazinul dvs. poate să devină cu adevărat unic. Și dacă doriți să vă lipiți de teme, WordPress are mii de teme din care să alegeți. Incomparabil mai multe decât cele câteva sute pe care le au Shopify și Squarespace.

Limitările WooCommerce

WooCommerce poate fi gratuit, însă îi lipsesc funcții esențiale pe care Squarespace și Shopify le au deja. De exemplu, găzduirea, securitatea online și un nume de domeniu.

Va trebui să configurați totul și să le mențineți singur. De asemenea, va trebui să cumpărați și să descărcați extensii. Doar așa puteți obține mai multe opțiuni de plată, gestiona inventarul și configura un serviciu de abonament.

Shopify, Squarespace și WooCommerce sunt opțiuni excelente atunci când vine vorba de comerț electronic. Variază foarte mult în personalizare și ușurința de utilizare.

Sunteți un brand consacrat care dorește o modalitate rapidă și simplă de a vinde mărfurile? Sunteți nou în comerțul electronic? Shopify oferă o experiență lină, fără probleme.

Vă interesează mai mult prezentarea mărcii și a produselor dvs.? Squarespace și diversele opțiuni de personalizare sunt pentru dvs.

Sunteți un profesionist experimentat în domeniul SEO sau al dezvoltării web? Doriți control complet asupra modului în care funcționează un website?

Platforma open-source WooCommerce bazată pe WordPress este cel mai bun pariu. Ați ales instrumentul dvs. de comerț electronic. Tot ce trebuie să faceți e să îl completați cu un conținut pentru a crea website-ul dvs. unic.

Folosirea inteligenței artificiale în stimularea vânzărilor din zona de comerț electronic

Inteligența artificială (AI) este aplicată în securitate, servicii bancare, asistență medicală sau producție. În comerț electronic, este utilizată pentru a îmbunătăți experiența clienților și a crește vânzările.

Deși este încă la început, tehnologia promite multe în acest sector.

Se prevede că până la 85% din interacțiunile cu consumatorii online vor fi realizate prin intermediul AI în 2020. Distribuitorii online pricepuți sunt deja înainte de previziuni și folosesc AI pentru a-și stimula afacerile.

Ce înseamnă AI pentru vânzătorii din comerț electronic?

Știați că Pinterest vă permite să căutați produse folosind imagini? Bineînțeles că ați făcut-o. Funcția respectivă este disponibilă de mai bine de doi ani.

Utilizând instrumentul, utilizatorii sunt capabili să selecteze anumite elemente dintr-o fotografie. Pot să efectueze o căutare pe platformă pentru a dezvălui imagini potrivite.

Comoditatea de a căuta produse fără a fi necesar să le exprimăm în cuvinte. Este una dintre cele mai bune implicații ale AI în spațiul pentru consumatori. Pentru vânzătorii online, cu cât consumatorii își pot găsi mai ușor ofertele, cu atât pot face mai multe vânzări.

Prin definiție, inteligența artificială e abilitatea unui program de a învăța și înțelege ca un om. Algoritmii de învățare automată sunt injectați în calculatoare. Le oferă capacitatea de a lua decizii și de a acționa obiectiv.

Tehnologia a deschis un domeniu cu totul nou de opțiuni pentru industria comerțului electronic. Sarcinile care erau imposibile înainte pot fi acum efectuate automat, fără a fi nevoie de intervenție umană.

Mai exact, AI a activat retailul online, în moduri precum:

  • achiziționarea și interpretarea datelor;
  • experiența mai bună a clienților;
  • evoluția căutării.

Strângeți, interpretați și acționați cu ușurință asupra datelor consumatorilor

Îmbunătățirea vânzărilor din comerț electronic se reduce la cât de bine vă cunoașteți piața și ce faceți cu ce știți. Înțelegeți nevoile, cerințele, preferințele și așteptările clienților dvs.

Dacă nu ați făcut-o cu adevărat, nu ați putea să le faceți o ofertă.

Vestea bună este că aceste informații vă sunt disponibile prin comportamentul lor online. Dar și prin interacțiunea directă cu marca dvs. Provocarea, până acum, a fost de a trece prin date nestructurate în a acumula esența acestora.

Folosind instrumente de marketing AI, puteți aduna cu ușurință date structurate. Mai mult, puteți să le analizați la un nivel mai profund decât ați fi putut cu câțiva ani în urmă.

Informațiile vă permit să anticipați mai bine nevoile clienților. Astfel, puteți să realizați o călătorie și experiență mai relevante pentru cumpărători.

Un depozit bogat de date despre consumatori vă poate ajuta, de asemenea, cu retargeting-ul. Este posibil să nu fiți capabil să urmați toate oportunitățile.

Potrivit statisticilor, echipele de vânzări nu pot urmări mai mult de 33% din oportunitățile de marketing. Aceștia sunt cumpărători potențiali precalificați și cu banii pe masă.

AI folosește „tezaurul” dvs. de date. Nu numai că vă ajută să urmăriți toate oportunitățile potențiale, dar vă arată și oportunitatea nerecunoscută.

Oferiți o experiență de cumpărături personalizată

Într-o industrie extrem de competitivă precum comerțul electronic, personalizarea este esențială. Este un pas mai departe în îmbunătățirea experienței clienților.

Dezvoltarea AI ar putea duce cu ușurință la învățarea a cum să se încorporeze tehnologia în procese. Comercianții cu amănuntul care aplică personalizare pe website-urile lor raportează o creștere a vânzărilor.

Îmbunătățirea căutării produselor folosind Visual AI

Visual AI încorporează inteligența artificială în software-ul computer-ului pentru procesarea imaginilor. Preia în mod inteligent informații utile din fotografii.

Este destul de nouă în comparație cu alte tehnologii, ca învățarea automată și recunoașterea limbajului natural. Visual AI și-a arătat deja valoarea, mari retaileri precum eBay și Amazon folosind-o.

Cumpărăturile au devenit și mai convenabile pentru clienți.

Puteți aplica tehnologia în magazin pentru a face căutările mai ușoare și mai relevante. În loc de tastarea cuvintelor cheie, utilizatorul poate realiza cu ușurință o fotografie a unui obiect.

Astfel, poate să o folosească pentru a găsi ceea ce are nevoie. Fie că este vorba de îmbrăcăminte, accesorii, ustensile, aparate sau mobilier.

Puteți utiliza, de asemenea, etichetarea precisă și automată a imaginilor produsului. Acest lucru vă permite să vindeți mai eficient, atât în magazinul dvs., cât și pe platforme specializate.

Lasă un comentariu