Franciză, tactici de marketing prin conținut pentru a crește afacerea

Situația dificilă prin care trece economia ne duce spre rezoluții și motivație sporită pentru orice afacere. Chiar dacă este în regim de  franciză.

În contextul actual, tot mai multe afaceri au de suferit prin sistarea activităților. În această ordine de idei, pentru multe afaceri (inclusiv cele cu franciză) marketingul prin conținut, rămâne forma cea mai importantă de comunicare.

După cum probabil știți, marketingul prin conținut este o tehnică de marketing extrem de eficientă. În 2019, 56% dintre marketerii B2C și-au crescut cheltuielile pentru crearea de conținut în ultimele 12 luni.

Acest număr va crește doar, din moment ce marketerii au observat valoarea marketingului prin conținutul de înaltă calitate.

Dacă aveți o franciză și doriți să fie credibilă și de succes, să poată fi recunoscută în rândul maselor mari, trebuie să urmați tendințele și să aplicați tactici inovatoare.

Acesta este motivul pentru care am întocmit o listă de tactici de marketing prin conținut care să vă ajute franciza să crească în 2020. Articolul poate servi drept ghid pentru o strategie eficientă de marketing prin conținut.

O franciză are nevoie de analiză

Cel mai bun mod de a învăța este din propriile greșeli. Analizând succesele și ratările din strategia de marketing prin conținut din anul trecut, veți obține o perspectivă realistă.

Analizați-vă implicarea generală în strategia de marketing. Concentrați-vă pe canalele de distribuție pe care le-ați angajat, cum ar fi website-uri, articole pe blog, e-mail marketing, social media și reclame plătite (PPC).

Gândiți-vă la media pe care ați folosit-o, cât de eficiente au fost canalele respective și dacă nu ați utilizat unele dintre aceste canale de distribuție de conținut, gândiți-vă să încercați.

Perspectiva vă va arăta care mișcări au fost o alegere bună și care au fost una proastă. Pe baza faptului că veți putea să vă cunoașteți publicul. Veți avea o mai bună înțelegere a preferințelor și a abordării care funcționează pentru diferite categorii.

Educați angajații antrenați în franciză

Echipa care se află în spatele francizei tale este cea care îți poate crea sau rupe afacerea. Toți angajații trebuie să înțeleagă clar importanța marketingului prin conținut și modul de distribuire corectă a acestuia.

Scriitorii dvs. de conținut, managerii de marketing pe e-mail, marketingul digital și toți cei care afectează strategia de marketing prin conținut trebuie să știe care este misiunea francizei dvs. în acest an.

Misiunea este de a deveni lideri pe piață? Pentru a crește ratele de conversie? Pentru a atrage atenția asupra unei anumite locații? Decideți și răspândiți noutățile importante.

Rezultatele pe care le-ați colectat din anul precedent vă vor arăta ce parte a marketingului dvs. de conținut are nevoie de ceva îmbunătățiri. Asigurați-vă că împărtășiți rezultatele cu întreaga echipă implicată.

Folosiți instrumente de informații de conținut

Instrumentele de informații despre conținut vă oferă informații bazate pe date despre eficacitatea conținutului dvs. Veți putea să evidențiați subiectele care îi plac publicului, subiectele cele mai interesante și acele subiecte care vă vor ajuta să atingeți obiectivul francizei.

Când cunoașteți cel mai eficient conținut, puteți utiliza servicii de scriere de conținut sau website-uri de scriere academică precum Trustmypaper pentru a găsi cei mai buni scriitori și pentru a vă dezvolta strategia de conținut.

Cu Readable, veți putea să urmăriți lizibilitatea conținutului și să îl ajustați în consecință. În plus, veți identifica ce subiecte sunt deja exploatate de concurența dvs., astfel încât să știți în ce domenii de conținut se încadrează.

În sfârșit, veți putea urmări progresul conținutului în timp real și puteți modifica strategia atunci când este nevoie. Acesta este principalul obiectiv atunci când alegeți să faceți promovare web.

Instagram poate fi util pentru orice franciză

Instagram a avut un boom în 2019. Chiar dacă Facebook este încă rețeaua socială numărul unu, Instagram este tot ceea ce toată lumea vorbește și postează.

Folosiți tendințele Instagram pentru a vă crește prezența online.

Colectați conținut generat de utilizator creând un „colț” în magazinul dvs. care va fi perfect pentru a face fotografii și a posta pe rețelele de socializare. Poate fi un loc special sau un perete conceput în scopuri de Instagram. Există mai multe modalități de a crea un spațiu demn de Instagram.

Specificați hashtag-ul pe care clienții ar trebui să-l folosească la postarea acestor imagini. În acest fel, puteți găsi conținutul și puteți să-l repuneți sau să îl partajați pe profilul dvs. Aceasta va fi o sursă inepuizabilă de conținut generat de utilizator.

Concentrați-vă pe conținut interactiv

Clienții doresc ca opiniile lor să conteze. Cu o concurență ridicată în fiecare industrie, trebuie să aveți o experiență excelentă pentru clienți dacă doriți să prosperați în nișa dvs.

Conținutul interactiv va distra publicul și le va arăta importanța pe care o au în compania dvs.

Câteva exemple de conținut interactiv sunt:

  • testele;
  • sondajele;
  • studii și cercetări.

Setați-le pe website sau pe rețelele de socializare și permite-ți publicului să participe, să-și împărtășească opinia și să se distreze. Nu doar interacționați cu publicul, dar și îi faceți implicați în deciziile strategice.

De exemplu, dacă începeți un sondaj despre unde puteți deschide un magazin nou, puteți pune asta pe website-ul dvs. Pentru întrebări mai ocazionale, cum ar fi produsul lor preferat, folosiți opțiuni de social media, cum ar fi sondaje în poveștile Instagram.

Nu ezitați să consultați cât mai multe exemple despre modul în care brandurile folosesc Instagram pentru crearea de conținut interactiv. Cu siguranță puteți găsi ceva care poate fi adaptat la franciza pe care o dețineți.

Fiecare antreprenor cu franciză ar trebui să facă teste A/B

În procesul de creștere a afacerii, fiecare antreprenor dorește să știe dacă face alegerile corecte și dacă face pașii potriviți. Mulți dintre ei aleg testele A/B pentru a vindeca această durere de cap comună.

Când vine vorba de testarea A/B, gândurile tale s-ar putea opri doar la o metodă de alegere „cu atât mai bine”. Există însă multe lucruri de spus despre testarea A/B, dincolo de posibilitățile sale dovedite.

De fapt, peste 10.000 de experimente A/B au fost implementate anual de companii de renume precum Google, Amazon, Facebook și Booking.com.

Să trecem la toate întrebările legate de testarea A/B și impactul acesteia asupra afacerii dvs. Nu uitați că acest mod de testare este potrivit și pentru diferite tipuri de franciză.

Ce este testarea A/B?

Testarea A/B – numită și testare divizată – este abordarea comparării a două versiuni de ceva pentru a învăța care este mai bună și mai eficientă.

În era digitală, multe companii folosesc testarea A/B ca un proces de implementare a două versiuni ale aceluiași activ de marketing cu un singur element diferit. Aceste teste sunt folosite pentru a-l selecta pe cel care funcționează mai bine.

Aceste active pot include o pagină web, anunț afișat, e-mailuri de marketing sau conținut social.

De exemplu, scrieți două fraze pentru un buton de apel la acțiune (CTA) pe pagina dvs. de destinație. Ați rula aceste două versiuni diferite în același timp pentru a colecta date despre performanță pentru a găsi cea mai bună variantă.

Procesul de testare A/B

Fluxul de lucru general al unei campanii de testare A/B este așa:

  • în primul rând, decideți linia de bază. Acesta este în esență cum arată aplicația sau pagina web în acest moment;
  • în al doilea rând, construiți o ipoteză pe care doriți să o testați. De exemplu, în cazul în care apelul la acțiune spune în prezent „Cumpărați acum”, ipoteza dvs. ar putea fi că schimbarea acestui CTA în „Faceți click pentru a continua” ar avea rezultate mai bune;
  • după ce decideți ipoteza, creați o a doua variantă a aplicației sau a paginii web;
  • acum, aveți două variante ale aceleiași pagini – linia de bază și ipoteza de testat;
  • acum este momentul să vă segmentați publicul. Există câteva modalități de a face acest lucru. Puteți alege pur și simplu să afișați una dintre cele două variații la întâmplare pentru vizitatori diferiți. Sau, dacă doriți să o testați pe lista de e-mail, puteți împărți lista la întâmplare în două și să împărtășiți aceste două variații la aceste două segmente de utilizatori;
  • următorul pas este să lăsați experimentul să își desfășoare cursul și să capteze rezultatele. În cele din urmă, analizați rezultatele pentru a vedea dacă ipoteza dvs. este adevărată sau nu.

Motive pentru care fiecare antreprenor de franciză ar trebui să facă teste A/B

Există câteva motive imbatabile pentru acest gen de testare. Nu doar că veți afla informații valoroase pentru franciză, dar veți avea și temelia pentru următoarele strategii de marketing sau campanii.

Îmbunătățirea implicării prin conținut

Folosind testarea A/B, companiile au șansa de a evalua fiecare aspect al conținutului pe care îl creează. Pot găsi ce versiune generează rezultate mai bune.

Acesta este motivul pentru care are un impact pozitiv asupra implicării prin conținut. Soluția pe care o căutați este cea care creează mai multă valoare pentru clienții dvs. vizați și, prin urmare, obține mai multă implicare.

Testarea A/B vă oferă o analiză aprofundată asupra fiecărui element din conținutul dvs. și a interesului publicului. Cunoașterea acestor elemente este utilă pentru alte aspecte ale campaniilor de marketing.

Rezultatul fiecărei versiuni de testare se va reflecta direct asupra numărului care prezintă angajamentul publicului. Angajament exprimat prin numărul de click-uri, like-uri, partajări sau numărul de vizitatori convertiți în clienți. Rezultatul apare cu precizie, iar companiile pot alege varianta câștigătoare fără nici o dificultate.

Reduceți rata de respingere

Dacă găsiți că rata de respingere a website-ului dvs. este înfricoșătoare și începeți să găsiți soluții pentru a scădea procentul, testarea A/B este o idee bună.

Ratele ridicate de respingere au motive diferite.

Motivele populare ale ratei ridicate de respingere sunt experiența slabă a utilizatorului (UX) și conținutul irelevant. Când articolul dvs. apare în pagina cu rezultatele căutării, un cumpărător face click pe el. Cumpărătorul potențial consideră că ar putea fi util din cauza titlului său.

Dar, atunci când pagina se deschide, nu poate găsi informațiile relevante. El va reveni la pagina cu rezultatele căutării, iar pagina dvs. va primi o „respingere”.

Testarea diferitelor pagini de destinație vă va ajuta să aflați care dintre ele conduce o mai bună implicare a utilizatorilor și care nu.

Testarea A/B vă permite să analizați anumite elemente din paginile dvs. și să aflați rapid care trebuie îmbunătățite. Când aveți o idee nouă pe care doriți să o implementați pe pagina dvs. de destinație, utilizați testarea A/B pentru a vedea dacă funcționează.

Gustul și cerințele publicului se schimbă tot timpul. Poate fi dificil să se stabilească care pagini vor rezona cel mai bine cu publicul tău. Cu cât testezi mai mult, cu atât perspective mai profunde intră în comportamentul publicului tău.

Crește rata de conversie pentru franciză

Deoarece am vorbit despre rata redusă de respingere datorită testării A/B, nu există nici o îndoială că această tehnică este, de asemenea, o modalitate excelentă de a crește ratele de conversie.

Testarea A/B este una dintre cele mai populare metode utilizate în optimizarea ratei de conversie. Cu testarea A/B, puteți testa mai multe variante ale fiecărui element de pe website-ul dvs. Puteți testa până când definiți cea mai bună versiune posibilă.

Acest proces vă ajută să găsiți cele mai bune soluții pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Puteți face ca vizitatorii să petreacă mai mult timp pe website-ul dvs., să reduceți rata de respingere și să creșteți rata de conversie.

Cu ajutorul acestui tip de testare puteți dubla sau chiar tripla ratele de conversie. Este simplu. Vedeți ce nu funcționează și aduceți îmbunătățiri acestor aspecte.

Minimizați riscul

Testarea A/B eradică o mulțime de riscuri pe măsură ce luați decizii bazate pe date exacte și nu pe opinii subiective. Cu testarea A/B, puteți efectua modificări parțiale în fiecare parte a paginii dvs. în loc să modificați toate lucrurile în același timp.

Dacă testul dvs. nu este la fel de reușit, așa cum vă așteptați, poate pune în pericol întreaga pagină și rata actuală de conversie.

Testarea A/B vă permite să efectuați modificări minime, rezultând un randament crescut al investiției. De exemplu, atunci când modificați sau actualizați descrierea produsului, nu știți cum reacționează vizitatorii la schimbare. Testarea A/B pe diferite copii ale descrierii produsului este o soluție fezabilă pentru a stabili care rezonează puternic cu vizitatorii.

Luarea deciziilor de afaceri devine nedureroasă datorită rezultatului mai previzibil al testelor A/B. În cazul în care modificarea ar putea scădea conversiile, nu mergeți mai departe. Puteți continua cu schimbări atente până veți obține un CPA eficient.

Analizați mai ușor date importante pentru franciză

Testarea A/B generează valori SEO directe. Aceasta îl face cel mai simplu și eficient mod de a evalua rezultatele. Puteți determina care este „câștigătorul” rapid pe baza statisticilor pe care le dezvăluie testele tale.

Bazându-vă pe valorile de implicare, cum ar fi timpul pe care oamenii îl petrec pe website sau numărul mediu de persoane care vă vizitează pagina, doar vizualizând numerele, puteți vedea cum elementele schimbate influențează pagina dvs. În consecință, este mult mai ușor să vă modificați website-ul la potențialul său maxim.

Testarea A/B este o metodă simplă și rentabilă pentru orice aspect al activității dvs. Vă oferă o analiză atentă și o privire profundă asupra performanței elementelor dvs. testate.

Prin urmare, puteți defini care se apropie mai mult de obiectivul dvs. final, apoi să le aliniați pe cele mai optime pentru activitățile dvs. de marketing, precum și pentru alte domenii ale afacerii. Să încercăm ceva nou, iar rezultatele vor vorbi de la sine. Chiar și învățarea din eșec merită timp și efort.

Câteva gânduri finale

Pe măsură ce parcurgem 2020, trebuie să reflectați la anul precedent și să vă pregătiți pentru următorul. Nu este niciodată prea devreme să începi să te gândești la cum să îți modernizezi franciza și să ai mai mult succes.

În fiecare an, tacticile de marketing prin conținut cresc. Trebuie să fiți informați și pregătiți pentru a ieși în evidență printre concurenți. Utilizați sfaturile menționate mai sus pentru a vă actualiza marketingul prin conținut și de înaltă calitate.

Dacă nu știți de unde să începeți, s-ar putea ca datele noastre de contact să vă vină în ajutor. Nu ezitați să ne contactați dacă aveți nevoie de consiliere în marketing digital sau servicii SEO.

Lasă un comentariu