Marketing, strategii de îmbunătățire, campanii sezoniere și scop non profit

Marketing, strategii de îmbunătățire, campanii sezoniere și scop non profit. E înfricoșător modul în care unele companii utilizează banii în publicitate.

O nouă abordare în strategia de marketing

Marketerii digitali au susținut de mult timp campaniile de remarketing. Se consideră că pot îmbunătăți performanțe și cheltuieli publicitare ale campaniilor de marketing. Pe bună dreptate!

Există un adagiu fundamental al marketing-ului: regula celor șapte. Cineva trebuie să audă sau să vadă un mesaj de marketing de cel puțin șapte ori înainte de a cumpăra.

Tehnologia de remarketing prin pixeli și cookie-uri a devenit disponibilă. Marketerii inteligenți s-au adaptat la strategia de ansamblu cu rezultate deosebite.

Să luăm o rată de conversie tipică de 3-5% din orice website. Asta înseamnă că aproape 97% din vizitatorii website-ului sunt irosiți. Este o pierdere care trebuie recuperată prin strategia corectă.

Facebook și Google sunt jucătorii dominanți pe această piață. Majoritatea firmelor ar trebuit să fie cel puțin la curent cu tehnologia de remarketing.

Pe măsură ce utilizatorii vă vizitează website-ul, îi „pixelați”. Înregistrați călătoria prin intermediul website-ului dvs. și aveți posibilitatea de a apela la remarketing. De exemplu, pe pagina lor de știri sau pe diverse alte platforme de social media pe care le vor vizita.

Cu suficiente amintiri, aceste persoane vor acționa și vor cumpăra de la dvs. O strategie de marketing complet solidă pe care agenția dvs. de marketing digital ar trebui să o implementeze.

Nu toți vizitatorii sunt de valoare într-o strategie de marketing

Nu orice vizitator al website-ului este interesat. Indiferent ce faceți, nu vor cumpăra niciodată de la dvs.

Acești vizitatori ar putea fi rezultați din:

  • click-uri accidentale;
  • utilizatori care sunt doar curioși;
  • concurenţă;
  • trafic de roboți și profile false.

O rată medie de respingere variază între 26 și 70%. De asemenea, variază între industrii și tipul de website pe care îl analizăm. Să zicem că folosim o valoare ipotetică: 75%. 25% dintre vizitatorii website-ului au interacționat cu pagina dvs.

75% nu au făcut nimic!

Poate că aveți un conținut lung sau o pagină de destinație. Sesiunea utilizatorului se înregistrează ca respingere chiar dacă petrece 10 minute citind blog-ul fără să facă altceva.

O rată mare de respingere nu înseamnă neapărat că vorbim despre o problemă.

Introducere în Google Tag Manager

GTM a fost introdus ca o modalitate de gestionare a scripturilor și a etichetelor într-un mod integrat simplificat. Este conceput pentru a reduce nevoia de a codifica. Realizează o trecere mai ușoară de la dezvoltare web la un website live.

Marketerii pot acum să implementeze cu ușurință și rapid etichete prin interfața GMT. Acest lucru îmbunătățește fluxul de lucru al dezvoltării web. De asemenea, creează o punte de legătură între marketeri și dezvoltatorii web.

Google Tag Manager funcționează cu etichete și declanșatoare.

Etichetele sunt containere în care sunt plasate scripturi și pixeli de urmărire. Puteți încorpora Facebook Pixels și codul Google Analytics într-un singur panou de administrare.

Declanșările sunt evenimente care apar pe website. De exemplu, o vizualizare a unei pagini, o durată cronometrată sau când un vizitator face click pe un anumit element.

După cum sugerează și numele, atunci când apare un declanșator, o etichetă asociată este trasă. Această asociere cu etichete și declanșatoare este în esență modul în care funcționează Google Tag Manager.

Google Tag Manager: o tactică de economisire a banilor în marketing

Să începem folosirea GTM pentru a implementa pixelul nostru de remarketing. Prindeți Google Ads sau codul de urmărire a pixelilor Facebook.

Vom presupune că GTM este deja instalat pe website-ul dvs. Dorim să introducem orice cod de urmărire în Etichete din panoul de administrare al Google Tag Manager.

Faceți click pe Etichete și, după ce sunteți acolo, puteți face click pe Nou pentru a adăuga o nouă etichetă. Sau puteți face click pe Adăugați o nouă etichetă pentru a adăuga direct o nouă etichetă.

Există o serie de etichete care sunt acceptate, inclusiv Google Analytics.

Dar să spunem că vrem să adăugăm codul nostru de remarketing personalizat. Alegeți HTML personalizat. Adăugați scriptul dvs. de urmărire în zona liberă. Nu uitați să vă denumiți eticheta și să apăsați Salvare.

În continuare, trebuie să transmiteți GTM unde și când să dea drumul urmăririi.

Va trebui să introducem această condiție în declanșatoare. În mod implicit, vom declanșa urmărirea pixelilor pe întregul website.

Creați un declanșator nou și alegeți Vizualizare pagină, apoi Toate paginile afișate. Apăsați din nou Salvare. În acest moment avem tag-ul și declanșatorul nostru.

Pentru ca acesta să funcționeze, trebuie să le împerechem. Faceți click și adăugați declanșatorul pe care l-ați creat. Apăsați din nou Salvare.

După ce se face acest lucru, perechea de etichete și declanșatoare este finalizată. Va trebui să apăsați pe Trimiteți pentru a publica modificările pe website.

Am stabilit mai devreme că remarketing-ul este o strategie de marketing validă. Cu toate acestea, nu vrem date de la toate persoanele. Iată ce trebuie să facem.

Executați pixeli de remarketing numai celor care contează

Vom folosi GTM pentru a face acest lucru. Parcurgem două modalități prin care puteți face asta. Sunteți limitat doar de imaginație și de situația dvs.

În primul rând, vom filtra după timp. Iată logica. Stabilim că vizitatorii de 5 secunde sau mai puțin nu reprezintă publicul potrivit pentru remarketing. Vom dori să facem pixeli doar vizitatorilor de 5 secunde sau mai multe.

Metoda 1: Putem folosi funcția de cronometru din GTM pentru a face asta:

  • creați un declanșator folosind modulul Timer. Folosiți un timp care are sens pentru strategia de marketing;
  • creați eticheta de pixeli pentru remarketing;
  • împerecheați declanșatorul de pixeli cu eticheta pixelilor;
  • publicați ceea ce ați setat pe website-ul dvs.

Metoda 2: Putem filtra cât de departe derulează un vizitator în josul paginii dvs. „Adâncimea” de derulare:

  • creați un declanșator folosind adâncimea de derulare. Puteți alege orice procent. Dacă credeți că un utilizator este considerat angajat dacă a citit cel puțin 50% din conținut, utilizați 50;
  • creați eticheta dvs. de pixeli de remarketing;
  • împerecheați declanșatorul de pixeli cu eticheta pixelilor;
  • publicați ceea ce ați setat pe website-ul dvs.

Configurarea campaniilor de remarketing

Pixelul de remarketing a fost activat. Există suficiente date (vizitatori) pentru ca pixelii să funcționeze. Va trebui să creați campanii de remarketing în platformele respective.

Puteți crea campanii de remarketing standard sau de remarketing dinamic în Google Ads. De asemenea, puteți crea campanii de remarketing standard sau campanii de remarketing dinamic în Facebook.

Există o parte a campaniilor de remarketing care este adesea ratată. Se uită de remarketing-ul pentru vizitatorii care au achiziționat deja produse sau servicii de la dvs.

Nu doriți un exercițiu de reangajare pentru a veni în contact cu cumpărătorii existenți? Aproape sigur veți dori să excludeți aceste categorii de public din campania dvs. de remarketing.

Puteți face acest lucru prin menținerea unei liste de cumpărători care este sincronizată cu platforma de publicitate. Atât Facebook, cât și Google permit acest lucru.

Puteți exclude publicul care a atins o anumită adresă URL în fluxul campaniei dvs. De exemplu, pagina de mulțumire.

Puterea optimizării SEO sezonieră în campania de marketing

Poate că vorbim despre Crăciun, Paște sau concediile din vară. Aceste evenimente anuale au un impact mondial asupra a ceea ce oamenii introduc în motoarele de căutare.

Ca marcă, pregătirea pentru această căutare sezonieră poate oferi multe oportunități. Inclusiv o creștere a traficului web și un impuls în implicarea în social media. Dar cum se poate face acest lucru cel mai eficient?

Pasul 1: Aflați care sunt evenimentele sezoniere relevante pentru afacerea dvs.

În primul rând, asigurați-vă că vă concentrați asupra a ceea ce este important. Fiecare an e plin de evenimente. Prin urmare, este esențial să stabiliți ce evenimente sunt susceptibile să vă ajute să conduceți mai mult trafic.

Administrați o platformă de magazine online? Este bine să vă uitați la toate sărbătorile în timpul cărora oamenilor le place să ofere cadouri. De exemplu, Crăciunul, Paștele sau Ziua Îndrăgostiților.

În plus, ar putea fi o victorie rapidă să vă concentrați și pe schimbarea anotimpurilor. Cel mai probabil oamenii o să înceapă să caute haine noi.

Pasul 2: Efectuați o căutare de cuvinte cheie pe baza tendințelor

Să presupunem că ați hotărât pe ce evenimente sezoniere o să vă concentrați. Este timpul să efectuați o cercetare completă a cuvintelor cheie.

Desigur, puteți folosi orice instrument pentru cuvinte cheie. Dar nu înainte de a arunca o privire asupra Google Trends. Acest instrument vă va spune exact când anumiți termeni de căutare ajung la maxim și când nu.

De exemplu, luăm căutarea anuală a cuvintelor cheie „bikini” și „mănuși”. Tendința pentru bikini este în creștere semnificativă din ianuarie până în septembrie, după care se estompează.

După această dată, oamenii încep să caute mănuși, începând cu luna octombrie. Analizarea acestor tendințe poate ajuta cu adevărat în luarea deciziilor legate de strategiile de marketing.

De exemplu, ce produse trebuie să primească publicitate pe pagina dvs. de pornire. Vă vor ajuta să decideți când să începeți să optimizați website-ul pentru tendințele sezoniere și când să vă opriți.

Pasul 3: Creați o cronologie anuală în strategia de marketing

În continuare, adunați toate constatările din cele două etape anterioare. Trebuie să știți exact când să începeți optimizarea și pentru ce.

Compania dvs. poate beneficia cu adevărat de Crăciun (decorațiuni, costume, rețete, evenimente)? E util să începeți să vă gândiți la conținut adecvat încă din iulie.

Alocați-vă mult timp pentru a crea conținut sezonier. Astfel, crește probabilitatea ca rezultatul să fie unic și de înaltă calitate.

Pasul 4: Optimizați website-ul cu mult timp în avans

Cea mai frecventă greșeală atunci când vine vorba de optimizare SEO sezonieră este că începe prea târziu. Contrar credinței populare, nu este doar un caz de aruncare a unor cuvinte cheie sezoniere aici și acolo.

Mai degrabă, vreți să fiți acolo chiar din momentul în care oamenii încep să caute termeni relevanți. De Crăciun, este o idee bună să începeți să împingeți conținutul începând cu luna octombrie.

În acest fel, nu veți rata niciunul din evenimentele marcante, cum ar fi Halloween-ul sau Black Friday. Nu uitați acele săptămâni de planificare care duc până la sărbători!

De asemenea, nu simțiți nevoia să creați pagini noi pentru campaniile sezoniere. Utilizați cuvintele cheie sezoniere pe paginile care conduc deja trafic organic.

De exemplu, pagina de pornire, ghiduri practice și liste populare. Optimizarea SEO poate dura mult timp până când începe să funcționeze. Nu trebuie să ratați nicio oportunitate.

Pasul 5: Urmăriți rezultatele și redactați un raport

Măsurarea succesului campaniei de marketing e crucială pentru a afla ce a funcționat sau nu. Comparați săptămânile cu evenimentul sezonier relevant.

Din momentul începerii campaniei, cu aceeași perioadă din anii precedenți, pentru a măsura succesul general. Analizați valori precum rata de respingere și timpul petrecut pe website.

Datele vă vor ajuta să analizați comportamentul utilizatorului. Puteți să stabiliți ce pagini ar putea necesita mai mult ajutor anul următor.

Scrieți-vă abordarea și rezultatul într-un raport detaliat. Pe viitor, o să știți exact cum să stabiliți aceste campanii sezoniere câștigătoare.

Implementați deja căutarea sezonieră în strategia SEO a companiei dvs.? Dacă da, ne-ar plăcea să auzim sfaturile și trucurile dvs. în secțiunea de comentarii.

Sfaturi de marketing digital pentru sectorul non-profit

Zona de marketing digital oferă oportunități interminabile. Cu toate acestea, să știți să navighați în sfera digitală nu se întâmplă chiar peste noapte. Este nevoie de cunoștințe, experiență și multă practică.

Din păcate, unele organizații nu au întotdeauna capacitatea sau bugetul pentru acest lucru. Nu dispun de resursele atât de cuprinzătoare ca ale brandurilor multinaționale. Vă arătăm cum să folosiți eficient digitalul.

De la Google Ad Grants la programul non-profit YouTube. Există o serie de inițiative ce ajută organizațiile de caritate să își comercializeze serviciile fără a plăti prețul complet.

Vom arunca o privire pe fiecare dintre acestea și vă vom oferi câteva sfaturi.

Realizarea unei strategii de marketing este necesară și în acest domeniu

Creșterea capacității digitale în cadrul oricărei organizații începe cu evidențierea unor obiective clare. Ce doriți să obțineți prin îmbunătățirea website-ului dvs.?

La cine doriți să ajungeți prin canalele de social media? Cum se vor potrivi activitățile dvs. digitale cu strategia generală de marketing?

Răspunsul la aceste întrebări poate părea simplu. Totul se rezumă la creșterea gradului de conștientizare și de fonduri, nu? A răspunde la acestea este esențial pentru dezvoltarea unei strategii eficiente și coerente.

Marketing-ul digital cuprinde multe elemente diferite. Cunoașterea modului în care acestea vor contribui individual la atingerea obiectivului general este esențială.

Alegeți o abordare integrată și holistică. E important ca ceea ce faceți online să se traducă în activitățile de marketing offline.

În loc de două elemente separate ale campaniei, acestea ar trebui să se extindă și să se completeze reciproc. Aceasta înseamnă să folosiți aceeași paletă de culori, fonturi, grafică și ton de voce în toată comunicarea dvs. Atât online, cât și offline.

Alegeți cu înțelepciune

Capacitatea dvs. de management digital este probabil mică. Gândiți-vă cu atenție la ce servicii SEO vă pot ajuta cu adevărat să vă atingeți obiectivul.

Gândiți-vă ce platforme de socializare vă vor sprijini cel mai bine misiunea. Instagram este excelent pentru subiecte atrăgătoare vizual. Campaniile centrate pe actualitate sunt mult mai potrivite pentru Facebook sau Twitter.

Concentrați-vă pe un număr limitat de platforme și administrați-le cu adevărat bine.

Profitați la maxim de oferte

Cei mai mulți giganți tehnologici oferă un fel de suport bonus. Acesta se adresează organizațiilor de caritate și celor non-profit. Vă permit să utilizați servicii digitale fără ca acestea să vă elimine bugetul.

Organizația dvs. nu a beneficiat deja de aceste servicii? Aplicarea pentru programele acestea vă vor ajuta semnificativ să creșteți impactul digital:

1. Granturi de la Google Ads

Acest program oferă organizațiilor caritabile 10.000 USD. Toată această sumă poate fi cheltuită pe instrumentul de publicitate online Google numit Google Ads.

Solicitanții trebuie să dețină un cont Google pentru Nonprofits. Trebuie să dețintă un website de înaltă calitate care să fie în conformitate cu politicile de granturi publicitare.

De asemenea, trebuie să fie aprobat prin procesul de precalificare. Imediat ce va fi finalizat, puteți începe să culegeți recompensele. Noțiunile introductive sunt ușor de înțeles cu documentele gratuite de formare oferite de Google.

2. YouTube non-profit

Publicitatea video e una dintre cele mai eficiente forme de conținut. Este esențială dacă povestirea se află în centrul organizației dvs. de caritate.

Programul non-profit al canalului vă permite să vă conectați cu susținători, voluntari și donatori. Există o serie de caracteristici speciale.

Inclusiv acces la resurse de producție, asistență tehnică dedicată și consultanță expertă în optimizare. Din nou, acest curs de starter online vă va ajuta să puneți în mișcare planurile dvs.

3. Facebook Social Good

Facebook Social Good este un hub online oferit de platforma de socializare. Organizațiile non profit pot avea acces la resurse, sfaturi de marketing și îndrumări. Acestea pot afla modul de înființare a unei pagini de succes a organizației.

Facebook oferă, de asemenea, și o serie de caracteristici. Acestea ajută organizațiile caritabile să strângă cu ușurință bani prin pagina lor, fără costuri suplimentare.

Politica de răspuns la criză leagă organizațiile de cei aflați în nevoie în perioadele excepționale.

Lasă un comentariu