SEO, ce trebuie să faceți când magazinul online rămâne fără stocuri

Orice specialist care face promovare web știe că optimizarea SEO este importantă. Deci, este la fel de important să optimizați, chiar și atunci când magazinul online rămâne fără produse.

Stocul este o problemă majoră pentru multe companii, atât online, cât și offline. Anumite articole sunt reduse din cauza cererii, iar altele din cauza dificultăților de importare a materiei prime necesară pentru producerea acestora.

Pentru cei care rulează fronturi ale magazinelor digitale, aceasta prezintă o serie de probleme. Cel mai important, clienții vor construi o anumită percepție asupra unei mărci dacă nu își poate îndeplini comenzile.

În timp ce am dori să vă putem spune că există o modalitate mai bună de a recupera stocul pentru a răspunde cererii, aceasta este o problemă specifică industriei. Ceea ce putem oferi sunt câteva modalități de optimizare SEO a paginii fără stoc. Oferiți clienților o imagine mai bună a mărcii în timp ce lucrați pentru a vă aproviziona magazinul.

SEO și stocurile

Primul lucru de care trebuie să țineți cont este că, aceasta este o problemă cu care se confruntă multe afaceri, atât online, cât și offline.

Clienții sunt la curent cu acest fapt.

O pandemie globală este o problemă neașteptată și provocatoare, care îi va împinge pe mulți să găsească soluții creative la o lipsă de disponibilitate.

De exemplu, în Salt Lake City, SUA, o serie de distilerii care produc de obicei rom și vodka și-au îndreptat, în schimb, eforturile pentru producerea de produse sanitare care pot fi cumpărate în vrac pentru distribuirea prin comunitate.

Deoarece magazinele nu pot reîncărca aceste articole, schimbarea modelului de afaceri a fost necesară, nu profitabilă. Dar a schimbat percepția companiilor în sine și, pe termen lung, își vor îmbunătăți imaginea de brand la nivel local.

Supermarketurile furnizează produse precum șervețele de hârtie igienică și hârtie, precum și articole de urgență. De asemenea, unele dintre cele mai mari lanțuri de distribuție au pus o anumită limită pentru produsele de primă necesitate.

Acest lucru include și vânzările online, care enumeră acele elemente ca fiind cu disponibilitatea limitată sau în limita X. Aceste limite sunt puse pentru a arăta că își susțin comunitatea de cei care profită prin revânzare.

Clienții și-au adaptat așteptările.

Este cel mai probabil că înțeleg aceste schimbări. Deocamdată! Pe măsură ce această criză continuă, dacă oamenii devin mai disperați, această înțelegere se va diminua. Este esențial să obțineți promisiunea mărcii dvs. chiar acum și asta include toate „trucurile” posibile, pentru atenuarea agravării.

Menținerea clasamentului SEO cu pagini fără stoc

O altă problemă de îngrijorare este menținerea clasamentului pentru aceste pagini, în timp ce aveți produse pe stoc. Aceasta este o îngrijorare valabilă, dar destul de ușor de rezolvat. Spre deosebire de momentul în care aveți o pagină care nu va fi în producție, știm că până la urmă aceste produse vor fi din nou pe rafturi și vor fi disponibile.

Lipsa stocului este o perioadă plină de provocări.

Evitați orice lucru care sugerează altfel. Am văzut câteva vitrine care merg la un 404 și primesc impulsul. În loc să arate că le lipsește ceva, ei elimină pagina cu totul.

Problema utilizării unui 404 este că, clienții dvs. nu vor ști dacă website-ul este dezactivat sau dacă vor putea achiziționa acele articole în viitor. Necunoscutul este otrava în acest climat. Nu-i faceți pe utilizatori să ghicească.

Folosiți redirecții 301

Unii folosesc, de asemenea, redirecții pentru a menține clienții pe website. Am văzut asta făcut efectiv o singură dată și a fost recunoscută ca fiind o soluție optimă.

Redirecționarea (301) a dus clientul de la produsele care lipsesc din stoc până la o pagină separată, unde s-ar putea înscrie la un e-mail sau un mesaj text când acesta vor apărea din nou în stoc. În loc să încercați doar să distrageți atenția, oferiți o soluție alternativă care conduce, de asemenea, oportunități.

Totuși, aveți grijă când utilizați această opțiune. Nu are sens decât dacă produsele sunt într-adevăr schimbabile. În caz contrar, va provoca confuzie.

Trimiteți înștiințări

O modalitate mult mai bună și mai transparentă este de a afirma clar că produsul este în prezent lipsă pe stoc și de acolo:

  • invitați-i să se înscrie pentru a fi avertizați atunci când produsul este din nou în stoc;
  • enumerați articole strâns legate care ar putea fi pe stoc între timp;

Această metodă vă va permite să identificați elemente cu prioritate mai mare. De asemenea, veți putea să vă îmbunătățiți vânzările după ce veți avea din nou produse disponibile. Dar cel mai important, va păstra clasamentul SEO al paginii de produse, deoarece va fi încă acolo.

Amintiți-vă că, chiar și în perioade grele, dorim să simplificăm cât mai mult experiența clienților.

După cum puteți vedea, două dintre opțiunile de mai sus vă permit să mențineți clasamente SEO în timp ce oferiți soluții. Pentru asistență suplimentară pe Google, puteți oricând să aruncați o schemă care raportează articole care sunt sau nu sunt stocate din pagina de rezultate.

Este o soluție foarte relevantă. Pe de o parte, este ușor pentru client. Pe de altă parte, crește probabilitatea să genereze un click.

Dacă aveți o schemă „În stoc”, trecerea acesteia în afara stocului când un produs nu mai este disponibil, este un simplu act de onestitate și transparență. Puteți găsi și câteva plugin-uri de inventar de produse care vă pot oferi această funcționalitate de gestionare a stocului.

Disponibilitate stoc

Este posibil să nu știți când veți primi stocul înapoi și aceasta nu este, în niciun caz, o necesitate. Dar, dacă aveți norocul să știți data în care veți reîncepe livrările, acesta este un mod excelent de a menține clienții fericiți.

Este relevant chiar dacă este o estimare (de exemplu, „Înapoi în stoc între 10 mai și 15 mai”). Sigur, nu este o dată exactă, dar vor ști că pot intra în acele zile și, eventual, vor găsi ceea ce caută.

Am sugera să utilizați o combinație a acestei tactici cu un formular rapid pentru a fi notificat atunci când sunteți din nou în stoc. Astfel, veți ușura informarea clienților, dar aveți o alternativă pentru cei care nu doresc să primească e-mailuri.

Indiferent de metoda (sau combinația de metode) pe care o alegeți, asigurați-vă că vă monitorizați pâlnia de vânzări și vă ajustați tactica. Instrumentele de analiză vă permit să vă analizați conversiile și să serviți oferte personalizate prin opțiunea lor de retargeting.

SEO prin întrebări frecvente despre produs

Aceasta este doar o idee bună pentru așa-numitele „produse esențiale”. Cele care pot fi solicitate de consumator pentru a menține sănătatea sau viața. Faceți-vă timp pentru a încerca unele sugestii care vă pot fi de ajutor:

  • propuneți alternative;
  • opțiuni DIY de referință;
  • oferiți câteva sfaturi despre locul în care aceste articole pot fi găsite local etc.

Pentru a vă inspira asupra a ceea ce să acoperiți în paginile dvs. cu produse esențiale indisponibile temporar, utilizați „Text Optimizer” care extrage concepte și întrebări populare din rezultatele căutării Google.

Anunțați disponibilitatea pe social media

În cele din urmă, în aceste perioade de încercare, asigurați-vă că veți anunța lumea atunci când veți avea în stoc aceste articole. Pe lângă faptul că este mai ușor pentru clienții dvs. actuali să știe când își pot finaliza achiziția, acest lucru va atrage mult mai mulți clienți noi.

Social media este un factor important în comunicarea cu clienții.

Pentru a face acest lucru posibil, includeți echipele de management al produselor și de asistență pentru clienți în crearea calendarului editorial al rețelelor de socializare.

Content Cal este un tablou de bord de colaborare social media care permite proprietarilor de afaceri să-și unească întreaga companie în jurul creării unui calendar de social media.

Acest instrument permite echipelor de management al produselor, vânzărilor și vânzărilor pentru clienți să creeze actualizări în rețelele de socializare. Este util pentru managerul de social media de a programa postările și de a interacționa cu clienții.

SEO are nevoie de consistență și răbdare

Aceasta este o perioadă grea pentru o mulțime de companii. Să fii neliniștit în a utiliza produse care se găsesc greu este normal. Dar nu vă faceți griji, puteți păstra în continuare o imagine pozitivă cu baza de clienți, chiar și atunci când vă chinuiți să completați comenzile.

Fiți consecvenți cu comunicarea și navigarea online.

Oferiți soluții acolo unde puteți. Faceți ca monitorizarea website-ului dvs. din partea clienților să fie cât mai ușoară. Ei trebuie să găsească cu ușurință produsele pe care le caută.

În curând, situația se va mai relaxa și veți avea câteva abilități noi pentru a face față noilor provocări. Dacă până acuma nu ați avut un magazin online, poate perioada aceasta este exemplu cel mai bun care va arătat că aveți nevoie de o prezență online.

Un magazin de produse online nu reprezintă doar un canal suplimentar de distribuție. Este un semn pentru clienți, că sunteți adaptat la condițiile de piață actuale. Este o formă de comunicare prin care marca dvs. capătă încredere și recunoștință pe o piață tot mai concurențială.

Lasă un comentariu